Balparmak, ormanlarımızın ve arının yarınları için Dünya Arı Günü’nde Migros ve TEMA Vakfı iş birliğiyle imza attığı kampanyayla Malatya’da bir hatıra ormanı oluşturuyor.
Kurulduğu günden bu yana dünyaya faydalı olmak için çalışan Balparmak, her yıl 20 Mayıs tarihinde düzenlediği "Dünya Arı Günü" farkındalık çalışmalarıyla arıların doğa ve insan için önemi, ekosisteme katkıları ve arıları korumak için neler yapılabileceği konusunda etkinlikler gerçekleştiriyor. “Arılar Varsa Gelecek Var” mottosuyla ilerleyen Balparmak bu yıl, Migros iş birliğiyle 20 Mayıs Dünya Arı Günü’nde “Arılar Tarafından Üretildi” mesajıyla özel bir kampanya düzenliyor. Migros mağazalarında yaptığı “Arılar Tarafından Üretildi” iletişim çalışmalarıyla Balparmak, kampanya kapsamında doğadaki tozlaşmaya olan büyük etkisi nedeniyle her 3 gıdadan 1’inin arılar sayesinde sofralara geldiğini hatırlatıyor.
Migros mağazalarına özel kampanya bununla sınırlı kalmayacak; 18-31 Mayıs tarihleri arasında Tüm Migros mağazalarından ve Migros uygulamasından satın alınacak her Balparmak Yayla Çiçek Balı 850 g ve Çam Balı 350 g ile TEMA Vakfı iş birliğiyle Malatya’da oluşturulacak 10 bin fidanlık hatıra ormanıyla doğanın can bulmasına katkı sağlanacak. Bunun yanı sıra Migros mağazalarında arıcı kostümüyle Katla Balla Çam Balı dağıtımı gerçekleştirilecek.
Balparmak, Dünya Arı Günü Kapsamında Kafa Radyo ile özel bir yayın gerçekleştirdi. Ünlü DJ Nihat Sırdar ile Kafa Radyo’da gerçekleştirdiği özel proje ile daha geniş kitlelere ulaşarak arının ekosistem için önemi anlatıldı. Programda dinleyicilere arılar hakkında sorular sorularak en güzel yanıtı veren 10 dinleyiciye Balparmak ürünleri hediye edildi. Ayrıca Balparmak markasına uzun yıllardır sadık kalan 50 Migros müşterisini kampüsünde ağırlayacak olan Balparmak, misafirlerine balın kovandan sofraya olan yolculuğuyla ilgili güzel bir deneyim yaşatacak.
EHA
Arılar Varsa Gelecek Var
Dünya Arı Günü’nde Balparmak, TEMA Vakfı ve Migros ile Birlikte ”Arılar Varsa Gelecek Var” Diyor

19 Mayıs 2023, Cuma - 17:06