2012 yılında Fuat Dinçyılmaz tarafından kurulan D2 Grup Beyin Cerrahi ve Ortopedi branşlarında ürün tedariği amacıyla işe başladı ancak sonrasında estetik cerrahi alanında kullanılan birçok cihazın distribütörlüğünü yaptı. Şimdilerde ise D2 Grup'un kurucusu ve Ceo'su Fuat Dinçyılmaz genç yaşlarda başladığı iş hayatı ile tecrübelerini birleştirerek güzellik alanında büyük ilgi gören Frozen markasını yarattı. Frozen şu an Türkiye'deki başarısının yanı sıra dünyada 7 ülkeye ihraç ediliyor.
7 ülkeye ihracat yapıyor, yeni hedefi ABD
Fuat Dinçyılmaz, Frozen markasının patent ve serum içeriklerinin tamamen kendilerine ait olduğunu yani Frozen’ın tamamen bir Türk markası olduğunu söylüyor. Yarattığı markanın ve ürettiği ürünlerin Avrupa’da büyük ilgi gördüğünü anlatan Dinçyılmaz, Almanya, Belçika, Hollanda, İsviçre, Fransa ve İngiltere gibi Avrupa ülkelerinin yanısıra Katar’da da Frozen ürünlerinin kliniklerde satılmaya başladığını dile getirdi. Ayrıca İngiltere’ye distribütörlük verdiklerini söyleyen Fuat Dinçyılmaz’ın şu anki hedefi ABD pazarı. Çok yakında ABD’de de satılmaya başlayacak Frozen'ın Frozen Face, Frozen Body ve Frozen Eyes olmak üzere farklı bölgelere uygun cihazları mevcut.
Frozen Nasıl Doğdu?
İş nedeniyle birçok fuara katılan Fuat Dinçyılmaz, Almanya’da katıldığı fuardan sonra, kendi markasını oluşturmaya karar verdi. İtalyanlarla ortak bir proje geliştirerek cilt üzerinde iğnesiz, acısız, ağrısız konforlu bir işlem sağlayan ürünler ve cihazlar üzerinde çalıştılar. Önce jel ve serumlar, sonrasında da o serumları cilt altına hızlı ve ağrısız şekilde enjekte edebilmek üzerine yoğunlaştılar. Bu sürecin sonunda Frozen markası doğdu.
‘Göksel-1’ isimli ürünümüz Beverly Hills’te kullanılıyor
Frozen markasının yanısıra özellikle estetik cerrahide kullanılan cihazlara uç ürettiklerini söyleyen Fuat Dinçyılmaz, Op.Dr.Abdülkadir Göksel ile birlikte tasarladıkları uluslararası arenada büyük ilgi gören başlığa Göksel-1 ismini verdi. 3-4 yıldır kullanımda olan bu ürün şuanda 15 farklı ülkede bulunuyor. ABD’de ünlülere evsahipliği yapan Beverly Hills’te bile kullanılıyor. Göksel-1 ve kendi geliştirdikleri diğer uçların yanı sıra şuanda 3 farklı başlıkla ilgili de Ar-Ge çalışmaları devam ediyor.
Türkiye’de ve Dünyada hızlı bir büyümeye sahibiz
Türkiye’de cihazlarımız hemen hemen bütün şehirlerde var. 200’ün üzerinde noktamız bulunuyor. 2022 sonuna kadar %100’lük bir büyüme yakalayacağız ve 2023’te %200’lük bir büyüme öngörüyoruz. Amacım Türkiye’den çıkan biri olarak uluslararası alanda önemli bir şeyleri başarmış olmak ve kendi alanımda arkamda bir isim bırakmak.
EHA