Türkiye İtibar Akademisi tarafından bu yıl 12’ncisi gerçekleştirilen Türkiye İtibar Endeksi Araştırması sonuçları belli oldu. 26 bölge ve 72 ilde, 15 Aralık 2022 ile 15 Ocak 2023 tarihleri arasında yaklaşık 15 bin kişi ile gerçekleştirilen araştırma sonuçları doğrultusunda, tasarımlarıyla ve sürdürülebilir iş modeli ile dikkat çeken Kütahya Porselen ile NG Kütahya Seramik, ödüllerine yenilerini ekledi.
İşlevselliği estetikle buluşturan koleksiyonları, yenilikçi, fark yaratan ödüllü tasarımları ve kurumsal sosyal sorumluluk stratejileri ile Türkiye’nin önde gelen markalarından Kütahya Porselen, Türkiye İtibar Endeksi araştırması sonuçlarına göre porselen ve züccaciye sektöründe en itibarlı marka ödüllüne layık görüldü. Geçtiğimiz günlerde kamuya ve çalışanlarına, yükümlülüklerini tam olarak yerine getiren işyerlerine itibar kazandırmak amacıyla verilen 'Beyaz Bayrak' uygulamasının da ilk sahiplerinden olan NG Kütahya Seramik ise, ödül töreninde itibarını bir kez daha taçlandırarak, vitrifiye ve seramik sektöründe en itibarlı marka seçildi.
10 Mayıs’ta Beykoz Üniversitesi ev sahipliğinde, Türkiye’nin önde gelen markalarının temsilcilerinin ve iş dünyasının önde gelen isimlerinin katılımı ile gerçekleşen ödül töreninde Türkiye’nin en itibarlı markaları ödülleri ile buluştu.
Törende NG Kütahya Seramik ve Kütahya Porselen adına ödül alan Kütahya Porselen Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve NG Kütahya Seramik Yönetim Kurulu Üyesi Gülden Güral, konuşmasında sürdürülebilir başarının önemine dikkat çekerek “Kütahya Porselen olarak üçüncü kez ve NG Kütahya Seramik olarak dördüncü kez bu ödülü almanın haklı gururunu yaşıyoruz” dedi.
GÜLDEN GÜRAL: “KÜTAHYA PORSELEN MARKAMIZLA ÜÇÜNCÜ KEZ, NG KÜTAHYA SERAMİK MARKAMIZLA DÖRDÜNCÜ KEZ BU ÖDÜLÜ ALMANIN HAKLI GURURUNU YAŞIYORUZ”
Ödül törenine katılan Kütahya Porselen Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve NG Kütahya Seramik Yönetim Kurulu Üyesi Gülden Güral, konuşmasında şunları kaydetti: “Türkiye’nin önde gelen markalarının yer aldığı bu araştırmada yer almak bizim için çok kıymetli. Kütahya Porselen olarak üçüncü kez, NG Kütahya Seramik olarak dördüncü kez bu ödülü almanın gururunu yaşıyoruz. Sürdürülebilirlik kavramını tüm iş süreçlerinde odağına alan bir grup olarak hem markalarımıza hem paydaşlarımıza hem de toplumumuza değer katmak bilinci ile çalışıyoruz ve bu değeri nasıl geliştirebiliriz diye düşünerek attığımız adımların değer görmesi motivasyonumuza büyük katkı sağlıyor. Bizi bu ödüle layık gören herkese teşekkürlerimi sunuyor, ödül alan tüm markaları ve bu ödülleri almamızda emeği olan tüm çalışma arkadaşlarımı tebriklerimi iletiyorum.”
EHA